Incognito
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:10, 12 Lip 2009 Temat postu: Działające insty/raidy |
|
|
Wczoraj dokonałem dokładnych oględzin inst tbc/pre tbc.
Magtheridon's Lair - dookoła bossa są 4 trashe, prawdopodobnie po zabiciu ich i uruchomieniu skrzynek można zaatakować bossa, do tego czasu jest nieaktywny. atak na jednego trasha przywołuje resztę.
Zul'Aman - potrzeba 10 osób do uderzenia w gong, dopiero wtedy otwiera się brama. działa time event, przynajmniej jest licznik.
Zul'Gurub - są wszystkie bossy, ten od raptora jest zbugowany, po zabiciu raptora nie można bić jeźdźca.
Onyxia's Lair - można wejść bez klucza.
Karazhan - znowu jest brama, ale można ją ominąć poprzez dziurę w teksturach. Po wejściu do Kara słychać dialog, który prawdopodobnie jest ze scenki przywołania Nightbane'a, być może ten boss teraz działa.
The Eye - działają wszystkie bossy poza Kaelem.
Mechanar - jest winda do ostatniego bossa.
Gruul's Lair - trashe biją normalnie, przed zmianią emu biły po 20k. Aczkolwiek o ile wcześniej King wysyłał po kolei swoich pomocników, to teraz atakują wszyscy razem z Kingiem. i cmentarz jest po drugiej stronie krainy. Samego Gruula nie sprawdzałem.
Black Temple - gm na ircu mówił, że wszystko jest oskryptowane, łącznie z Supremusem.
Sunwell Plateau - działa.
Serpentshrine Cavern - nie sprawdzałem, najprawdopodobniej również działa.
BWL nie sprawdzałem niestety.
Co do World Bossów, to obecne są wszystkie smoki - Azuregos, Emeriss, Lethon, Ysondre i Taerar. Doomwalkera i Kazzaka nie sprawdzałem.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Incognito dnia Nie 14:12, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|